Програмирање графике помоћу Pygame, приручник за седми разредВеома интересантан домен примене програмирања је израда програма који користе графичке могућности рачунара, тј. могућност исцртавања облика, приказа слика, креирања анимација и симулација и слично. Такве су, на пример, рачунарске игре које обично подразумевају да корисник мишем или тастатуром управља неким ликом који се приказује на екрану и шета се кроз виртуелни свет, савлађујући препреке и борећи се против непријатеља. Програмски језик Python неке графичке могућности нуди у склопу своје стандардне библиотеке (претпостављамо да си се већ срео са корњачином графиком). Ипак, за напредније могућности и програмирање игара обично се користи нека напреднија библиотека. Једна таква, погодна за учење програмирања рачунарске графике је библиотека PyGame, са којом ћеш се упознати кроз овај приручник.Да би успешно савладао/савладала материјал који следи потребно је да познајеш неке основне математичке појмове - пре свега појам координата. Покушали смо да све такве појмове објаснимо унутар самог приручника, а ако ти и даље нешто остане нејасно, саветујемо ти да то потражиш у својим уџбеницима математике (за ову или за претходне године). Садржај |